GRATTIS <3

Grattis kusin som fyllde 18 i fredags och då slutade de med akuten för min del så nu ser jag ut såhär:





Jupp nu vill ni väll veta vad som hände ? jo såhär vare:
Min kusin fyllde 18 så vi firade henne på bockanr i hudik och sen drog vi upp på efterfest hos henne, sen hade jag och min kusin en liten diskution och jag va lite ledsen för jag hade gjort som jag gjort och skulle därför gå och krama henne, varav hon stog vid diskbänbken, jag går fram slänger armarna runt om henne och smublar till nykter som jag va *HOST* ja iaf så trycker jag ner armarna neråt tills jag tror jag lutar mig mot diskbänken och sen vare klart. reser mig upp och en tjej som va på festen säger men herre guuuud du måste syyy, fan va du blöööder. varav de jag trodde va diskbänken när jag snubblat till va bara 1 av armarna som jag hade på diskbänken den andra hadde jag lagt och tryckt till på ett glas som hade gått söndertidigare på kvällen/natten, de va så vasst så jag kännde inget. sen åkte vi till akuten och bla bla bla och jag har fått opererat mig för senan till ringfingret va av och 2 senor va skadade. så ska gå med gips i 4 veckor nu! jaa vad ska man säga? jag vet hur man partar jag :D :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0